Prošla sam gotovo čitav put u našoj firmi. Pre četiri godine sam se zaposlila, a posle godinu dana dobila unapređenje na mesto Tim lidera, pa Tim lidera 2. Za kratko vreme, aplicirala sam za posao u korisničkoj podršci, a veoma brzo sam i dobila poziciju Senior operatera korisničke podrške.
Kako je na tebe uticala promena sa uplatnog mesta u centralu?
Radom na uplatnom mestu sam stekla veliko iskustvo u komunikaciji sa korisnicima i to mi je puno pomoglo na novoj poziciji. Veoma sam brzo ušla u tajne novog radnog mesta i dobro se snašla, a meni je izuzetno važna radna atmosfera koja je uvek na vrhunskom nivou.
Šta po tvom mišljenju treba da znaju kandidati koji razmišljaju da se zaposle u MerkurXtip-u?
Kod nas se cene rad i trud i uvek je otvorena mogućnost za napredovanje. To treba da znaju svi koji žele da postanu deo naše porodice, a sigurna sam da će veoma brzo u to uveriti.